ח"כ כבל לראש הממשלה: "ברוכים הבאים לגהינום"

    דוד לזר No Comments on ח"כ כבל לראש הממשלה: "ברוכים הבאים לגהינום"
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "ברוכים הבאים לגהינום – זו קבלת הפנים בה יתקבל נתניהו וממשלתו החדשה ביום שני בכנס", במשפט זה פתח איתן כבל את הודעתו הבוקר (ראשון) ברשת החברתית, "עוד בטרם חרכו שרי הממשלה את עור הצבי וכבר נתניהו פוסח על כל הסעיפים וחוק יסוד: הממשלה שוב משתנה – מספר השרים וסגני השרים יעלה כי יש לביבי פיות 'רעבים' להאכיל. אין תפקיד מיותר יותר מסגן שר שמתחרה במיותרות של שר בלי תיק, והפעם ממשלת נתניהו החדשה תהיה מלאה במיותרים", תקף כבל.

    כבל המשיך לתקוף ואמר כי "חברי סיעת המחנה הציוני יעשו את כל אשר נדרש כדי להסיר את החרפה של ממשלת נתניהו החדשה שקווי היסוד שלה מושתתים על תוכנית אחת – הישרדות".

    לדבריו, "ולשותפנו החדש באופוזיציה יאיר לפיד – אני יודע שהאלוקים היחיד שיש לך זה אתה, ולמרות זאת אזכירך שהריח שדבק בך מישיבתך עם נתניהו לא רק שעוד לא נעלם, אלא יקח לך עוד זמן לנקותו… אתה זקוק להרבה יותר משבעה ימי נקיים כדי לטהר עצמך מישיבתך באחת הממשלות הגרועות שנראו כאן בשישים ושבע שנות קיומה של המדינה".

    "המחנה הציוני היא הסיעה הגדולה באופוזיציה, ואנחנו ולא אתה, נוביל את המאבק לקיצור ימיה של ממשלת נתניהו החדשה בדיוק כפי שעשינו מול הממשלה הקודמת שישבת בה".

    "אז במקום לירות בתוך הנגמ״ש כמאמר הקלישאה, נשלב זרועות כולנו – זו חובתנו ורק כך נצליח".

    IMG-20150510-WA0026



    0 תגובות